Tel. +370 618 66999
info@pardavimupajegos.lt

Siųsti

Pardavimų ir marketingo strategijos

Strategijos paruošimas

Įsivaizduokit laivą, kuris plaukia ir nežino kur jam plaukti. Kokia tikimybė, kad jis nuplauks ten, kur jam reikia? 

Dažnai įmonės nesuvokia arba nevisiškai teisingai suvokia savo rinką- per daug ją nuvertina. Žmogus atsidaro restoraną ir įsivaizduoja, kad jis konkuruoja tik su šalia esančiu restoranu. Teisybė kitur- toks restoranas veiks laisvalaikio ir pramogų versle, tai yra konkuruos ir su kinu, ir su koncertu, ir su kaimo turizmo sodyba arba savaitgaliu prie jūros.

Kita vertus - tuo pačiu tai didelė galimybė naujam restoranai, suvokus rinkos dydį.

Prieš pradėdami ruošti Pardavimų ir Marketingo strategiją, pačiai įmonei reikia pasirinkti savo įmonės strategiją- ji dirbs išskirtinės kokybės rinkoje su aukštesne kaina, ar orientuosis į masinį produktą su pakankamai gera kokybe ir žemiausia kaina. Kuri strategija teisinga?

Abi geros, o geriausia- kuri duoda geriausius rezultatus.

Padiskutuosime kartu. 

Tam, kad pardavimai būtų sėkmingi, parduodanti įmonė turi užtikrinti, kad paslauga arba produktas bus:

  1. Geriausios kokybės, angliškai- “Product of the products”.
  2. Nuolatines inovacijas. 

Melas ir niekada netikėk pardavėju, kuris pasakys, kad gali viską parduoti, o geriau susitvarkyk kokybę. Sutikdamas su “galima parduoti viską” sakiniu labai nuvertini savo Klientą. 

Mes padedame paruošti kitas dvi svarbias dalis, nuo kurių priklauso įmonės sėkmė:

  1. Pardavimų strategiją. 
  2. Marketingo strategiją.

Dažniausiai Pardavimai ir Marketingas labai susieti, nors esminė Marketingo paskirtis, ypač Versas-verslui sektoriuje yra generuoti “informaciją apie galimą pardavimą”- angliškai skamba žymiai geriau- “sales lead”. 

Pardavėjai, turėdami kokybišką “sales lead”’ą turi klientui parduoti paslaugą arba prekę. Ir tik tokią, kurios Pirkėjui tikrai reikia ir jis gauna vertę pirkdamas tokią paslaugą/prekę.

Pardavimų mokymai

Pardavimuose viskas turi įtaką. Labai dažnai sutinkam atvejus, ypač avėdami “Kliento batus”, kad pardavimas neįvyksta dėl visokių smulkmenų- neteisingo pasisveikinimo, klaidingos iškabos stende parodos metu, paviršutiniško aptarnaujančio personalo dėmesio ar neteisingai ir nelaiku pavartoto žodžio.

Stebint realų pardavimo procesą paruošiamas mokymų planas Pardavimų vadybininkams arba Pardavimų vadovui.

Dažnai padarytas nedidelis Pokytis, netgi smulkmena gali visiškai pakeisti įmonės rezultatą, pavyzdžiui kitoks “Pirmasis sakinys” (angl.Opening statement).

O ką daryti įmonei, kurios Pardavėjai ir taip labai kvalifikuoti? Ar reikia mokytis? 

Būtinai!

Vien dėl to, kad už kiekvieną aukštą lygį yra dar aukštesnis lygis. Jei krepšininkas įmeta vidutiniškai per sezoną 10 taškų ir vidutiniškai atkovoja 10 kamuolių- tai puikus rezultatas. Ar galima sustoti? O kodėl nepasiekus 11 ir 11?….

Konsultacijos

25-eri metai realios pardavimų patirties- dirbant pardavimų vadybininku, vadovaujant didelių tarptautinių įmonių pardavimų pajėgoms, skambinant “šaltais” skambučiais turint nuosavą verslą arba Londone pardavinėjant vaikštant nuo durų iki durų- tokia mano įvairiapusė patirtis. Kiek dar Pardavimų strategų ir mokytojų turi tiek realios patirties? 

Taip pat ir vadovavimo visai įmonei patirtis Lietuvoje arba trijose Baltijos šalyse bei tuo pačiu dalyvaujant pirkimo procese- leido suprasti dėl ko klientas perka, arba dėl ko neįvyksta Pardavimas.

Bet svarbiausia- mūsų konsultacijos nesibaigia teorinėmis mintimis- darykit tą, darykit aną. Mes manome, kad geriausiai pardavinėkite smulkioms ir vidutinėms įmonėms. Nesigavo? Vadinasi per mažai tikėjot ir per mažai darėt… Visi gali pasakyti, kad reikia daryti tą ar kitą, bet klausimas KAIP? Ir dar geriausia- parodyti praktiškai, pavyzdžiu.

Mes dalyvaujame ir Strategijų, ir Mokymų įgyvendinime.   

Atstovavimas

Dažnai nedidelei Pardavimų organizacijai nėra pakankamai lėšų nusamdyti Kokybiškam Pardavimų vadovui arba nėra tokio darbo krūvio.

O kam reikalingas prastas Pardavimų vadovas?

Tada Pardavimų organizacija vadovauja arba pats įmonės vadovas, arba akcininkas, bet ar taip pasiekiamas geriausias rezultatas?

Geriau patikėti Pardavimų vadovo darbą išoriniam profesionalui, kuris pagal sutartą su klientu darbo planą praves savaitės, mėnesio rezultatų aptarimą, įvertins Pardavimų veiklą bei aktyvumą, paruoš ugdymo planus.

Tad nepasikliauk atsitiktinumu- patikėk savo sėkmę profesionalui!